Nasza kadra
Współzałożycielka Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego POZYTYWKA.
Pedagog specjalny z dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, zarówno w szkole integracyjnej, jak i w przedszkolu terapeutycznym. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania, Terapii Pedagogicznej oraz Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Zamiłowanie do folkloru i muzyki pomogło uzyskać kwalifikacje do prowadzenia zajęć umuzykalniających wg teorii E. E. Gordona. Prywatnie - poszukuje harmonii poprzez muzykowanie z mężem i dwoma synami, jazdę na rowerze, chodzenie z kijkami po górach i płaskim terenie.
Dyrektor i współzałożycielka Terepeutycznego Puntu Przedszkolnego POZYTYWKA.
Posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenia w pracy z dziećmi na etapie nauczania początkowego. Ukończyła studia z pedagogiki wczesnoszkolnej i teologii. Absolwentka terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki, trzech stopni terapii behawioralnej, studiów podyplomowych z pozyskiwania funduszy strukturalnych oraz zarządzania oświatą.
Prywatnie mama trójki dorosłych dzieci, które były motywacją do podjęcia pracy terapeutycznej. Zakochana w górach i polskich krajobrazach.
Nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, oligofrenopedagog.
Zakochana niezmiennie w pracy z przedszkolakami, od 2018 roku związana z "Pozytywką". Miłośniczka górskich wycieczek i spacerów ze swoim czteronożnym pupilem.
Nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, ukończyła studia podyplomowe Integracji Sensorycznej. Z "Pozytywką" związana od 2019 roku. Jej życiowym celem jest praca z dziećmi, która daje jej ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia zawodowego. Prywatnie jest mamą cudownej Liwii i właścicielką niesfornego owczarka.
Oligofrenopedagog, logopeda. Od ponad dwudziestu lat związana ze szkołą integracyjną i od 2018 z "Pozytywką". Miłośniczka pedagogiki cyrku.
Prywatnie - żona i matka dwojga dzieci, kochająca góry, zwierzęta i ciepło.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Posiada dwudziestopięcioletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą
i dziećmi z dysfunkcjami psychomotorycznymi jako nauczyciel wychowania fizycznego i terapeuta integracji sensorycznej.